I'm still alive! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van romydevette - WaarBenJij.nu I'm still alive! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van romydevette - WaarBenJij.nu

I'm still alive!

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2014 | Curaçao, Curaçao

Bon Dia,

Het duurde weer even maar ik leef nog, en hoe! Ik vergeet altijd een beetje wat we allemaal gedaan hebben, een hoop feestjes in iedergeval ;)
13 januari kwamen pap en mam een weekje, was echt een tof weekje! Ze hadden een appartement bij mij op stage en ik ben lekker een weekje ingetrokken, heerlijk! Maandag als een gek nog een grote opruim en schoonmaakbeurt in m'n kamer thuis gehouden, ze zijn wel wat van me gewend maar ik dacht ik laat me even van me goeie kant zien, en daarna snel naar Hato gegaan. Daar zaten ze heerlijk in het zonnetje te chillen, zich afvragend of ik ook begrepen had dat ze er vanuit gingen dat ik ze kwam halen. Rond een uurtje of 9 ging t lampje wel een beetje uit, maar aangezien ik de halve nacht op een boot doorgehaald had was dat voor mij geen enkel probleem en kon ik ook lekker me bed in. De volgende dag heb ik ze meegenomen naar mijn huis in de stad, me kamer en wat huisgenootjes laten zien en even een paar winkeltjes en terrasjes gedaan. S'avonds heerlijk uiteten geweest bij de Gouverneur, ideaal want voor studenten veel te duur!
Bij het eten kregen we de tip om naar Karakter te gaan dus dat hebben we de dag erna gedaan, heerlijk strandje op een beveiligde villawoonwijk, echt een heerlijk dagje. S'avonds wederom lekker uiteten geweest. Donderdag weer een dagje stage, ik heb ze op het strand gedropt en s'avonds weer opgehaald. Vriendinnen van hier opgehaald om hier lekker lasagna te maken, eindelijk een oven!! Vrijdag stond een dagje klein Curacao gepland, dit keer met een andere boot dan waar ik de eerste keer mee ben geweest. Het blijft zo'n heerlijk eilandje, echt genieten. Lekkere bbq tussen de middag, met pap gesnorkeld en zeeschildpadden gespot en nog even op de banaan. Kan me de laatste keer niet herrineren dat pap zo vastberaden was om niet los te laten, uiteraard wilde ik me niet laten kennen en heb ik er ook alles aan gedaan om niet los te laten, beetje spierpijn de volgende dag!

Zaterdag een sportief dagje, de christoffelberg stond op de planning! het was flink ploeteren maar ik ben boven gekomen met mam! Toch wel gaaf om boven te staan, moooi uitzicht maar vooral de kick om boven te staan, want het is best een stukje pittig klimmen. We zijn doorgereden naar Cas abou, een super mooi strand aan de westkant. s'avonds heerlijk uiteten geweest bij Boathouse. De hele week heb ik alle leuke restaurantjes uitgezocht waar ik met studenten toch niet kom, als ze er dan toch zijn moet je er maar flink van genieten! :D Dat is zeker gelukt, het was een super weekje. Wel echt een beetje apart om ze weer op Hato te zetten, toen had ik toch wel een gevoel van missen naar alles en iedereen thuis, een van de weinige mis momentjes.

Na een heerlijke week was het weer tijd om naar m'n eigen 'leventje' te gaan, terug naar de koude douche, daghappen en feestjes. Inmiddels ook alweer het laatste weekje van Meike! :( nog een keer een middagje extra vrij gekregen om wat leuks te gaan doen, dus we zijn nog een keer wezen snorkelen op Caracasbaai, super mooi! Maar het schijnt dat ik nog een keer terug moet want de gezonken boot heb ik niet gezien.. We hebben nog even gelukkig. Eind van de week hebben we met tranen afscheid van Meike genomen, dat is even wennen, m'n leuke buurvrouw weg. Maar gelukkig hopi veel nieuwe en gezellige mensen!

Die week erna was niet zo bijzonder, veel stage weinig bijzondere dingen. Vorige week was wel weer een drukke week, woensdag gezellig naar Cabana, donderdag ratje draaien in Bermuda, voor een muntje gaat het ratje draaien, winnen of bestellen, kan soms een erg goedkope avond worden, of een hele dure! Vrijdag een feestje in de Tijd, back to the nineteens, korte broekjes korte shirtjes haar in de vlechtjes, was weer leuk!
Zaterdag was een ergg leuk feestje op Zanzi na stage, was onverwachts ook weer een latertje. Zanzi is een feest op het strand, live band en een DJ, lekker op je blote voeten, heerlijk! En zondag een dagje strand met aansluitend Wet and Wild, altijd leuk, maar om 10 uur was ik DOOD, en besloot ik dat het genoeg was geweest voor deze week.

Nieuwe week nieuwe kansen, lekker weekje weer! Nieuwe stagiair op stage, leuke en lieve meid en nu zelf wat meer tijd voor school dus dat is echt wel fijn. Wederom ook weer leuke feestjes gehad deze week!

Het weekend helaas twee dagen stage maar dat betekend volgend weekend lekker vrij, daar doen we het voor!

Liefs uit Dushi Korsouw

  • 16 Februari 2014 - 19:27

    Marieke:

    Hee Romy!

    Leuk om te lezen dat je het daar zo leuk hebt! Met het lekkere weer wat we hier niet hebben hahaha. Geniet nog lekker van je stage daar!

    xx

  • 17 Februari 2014 - 23:33

    Anita:

    Leuk weer om te lezen Romy, feestjes genoeg hè.
    Ja we hebben toppie weekje gehad, heerlijk, erg van genoten.
    Heerlijk resort, altijd mooi weer !
    Werk ze en veel plezier ,Gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 24 Okt. 2013
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 4981

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 12 April 2014

Stage op Curacao

24 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: