Chillen op de Antillen - Reisverslag uit Punda, Ghana van romydevette - WaarBenJij.nu Chillen op de Antillen - Reisverslag uit Punda, Ghana van romydevette - WaarBenJij.nu

Chillen op de Antillen

Blijf op de hoogte en volg

13 November 2013 | Ghana, Punda

Hee!

Hopelijk lukt het eindelijk om hier iets op te zetten, m'n verhaaltjes strande elke keer.. Bedankt nog voor alle leuke kaartjes en berichtjes, super leuk om te lezen!

Hier is het heerlijk, ik schrijf dit verhaaltje nu vanuit een lekker lig bedje aan het zwembad bij zee, wat hebben we het slecht!

Vrijdag een erg goede vlucht gehad, na allemaal waterige oogjes inclusief die van mij uitgezwaaid te hebben ben ik om kwart over 2 lokale tijd geland! En daar sta je dan met een trui aan midden in de tropen, klaar voor een mooie tijd van 5 maanden! M'n huis is echt groot, wonen echt meer dan 25 mensen en dan nog zo'n huis, gaat dus nog even duren voor ik iedereen ken. M'n kamer is wel fijn, wastafeltje en een ventilator die lekker 24 uur per dag mag doen waar die goed in is!

Vrijdag om 5 uur opgestaan en om 9 uur s'avonds was ik dan ook echt moe want voor je gevoel is het al 2 uur s'nachts, goed gerekend, 5 uur tijdsverschil! ;) zaterdag een heerlijk strand opgezocht, zo gaaf! Witte stranden, heldere zee en volop zon, wat wil je nog meer.... S'avonds nog naar een feest geweest, op loopafstand echt ideaal en heerlijk in de buitenlucht! Zondag Mambo beach bezocht, alleen de naam klinkt al goed! Dat was het ook!
Maandag begon het dan, stage! Wauw het is zo mooi daar! Super leuke mensen, echt heel enthousiast dus gaat een leuke tijd worden! Het is een resort met 34 huisjes, echt wel heel luxe allemaal dus daar zijn de gasten ook wel naar. Maar het is allemaal best persoonlijk, das wel tof!

Vandaag nog een dagje vrij gehad, autootje opgehaald en gelijk ongepland t halve eiland gezien, in NL kon ik al nooit goed rijden, je raadt het al, dat lukt me hier dus ook niet. Het gaat hier allemaal wat chaotischer, maar verder doen de Antilianen het rustig aan. Misschien vandaag en anders morgen als je geluk hebt want het kan ook volgende week worden! Maar s'avonds gaan ze los hoor, zondagavond feestje bij Wet & Wild, niks van te merken dat ze lui zijn. Maar ach, even wennen maar ik pas me wel een beetje aan!

Jullie slaap lekker en ik ga lekker eten!

Liefs Romy

  • 16 November 2013 - 20:54

    Ellen:

    Hey Romy!
    Dat klinkt allemaal heel goed! Strand, zee, zon, lekkere temperaturen.. Lekker hoor!
    Dat is wel heel leuk dat je met zoveel mensen in een huis zit maar dat je ook wel heel fijn je eigen kamer hebt.
    Gelukkig dat je eerste indruk op je stage goed was! Lekker ook dat je een autotje daar hebt. Dan kan je nog eens ergens komen en dingen gaan ondernemen.
    Heel veel succes en plezier met je stage!! Heel veel plezier ook met alles wat je daar gaat doen!!
    Liefs Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 24 Okt. 2013
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 4992

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 12 April 2014

Stage op Curacao

24 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: